Řešení platformy pro služební cesty
Následujte nejlepšího. Jedna platforma. Jedno řešení pro všechny potřeby vašeho firemního cestování.
Průkopník v oblasti cestovních technologií.
Egencia proklestila cestu všem firemním cestovním agenturám, které převzaly její principy. Naše technologické inovace přinášejí snadno uchopitelná a pro uživatele pohodlná řešení pro cestující na pracovní cestě i pro cestu samotnou.
Neustále hledáme nové a další inovace v oblasti služebních cest, aby firemní cestování přinášelo zúčastněným ty nejlepší možné dojmy. Využíváme k tomu:
- síť dodavatelů, která kromě letecké, železniční a automobilové dopravy a ubytování zajišťuje i doplňkové služby, které jsou na služebních cestách zapotřebí (salonky, Wi-Fi, informace o destinaci).
- Software pro služební cesty, který podporuje váš cestovní program a pomáhá vám šetřit čas při vykazování cestovních výdajů.
- Prediktivní analytika, díky které zajišťujeme vám a vašim cestujícím zaměstnancům ty nejlepší cestovní možnosti.
- Oddělení služeb zákazníkům vylepšené o umělou inteligenci.
- Vícekanálová platforma, která se přizpůsobuje vašemu stylu práce – můžete s rezervací začít na jednom zařízení a dokončit ji později na jiném.
Úspory nákladů a analytické nástroje
Přestaňte trávit hodiny konsolidací dat z různých tabulek. Těžkou práci děláme za vás a centralizujeme data z vašeho cestovního programu – online i offline – na naší platformě, abyste k nim měli snadný přístup na jednom místě.
Toto robustní řešení přináší analytické informace přímo z naší platformy. Místo spoléhání na nástroje od různých dodavatelů využíváme centralizovaný přístup, který vám šetří čas, umožňuje prohlížení dynamických vizuálních sestav o efektivitě vašeho cestovního programu a pomáhá vám najít potenciální úspory.
Mobilní aplikace Egencia
Naše špičkové mobilní technologie poskytují robustní funkce každému uživateli: cestujícím, schvalujícím osobám, cestovním asistentům i manažerům cestování. Naši aplikaci neustále aktualizujeme a vylepšujeme, abychom cestujícím zajistili ty nejlepší rezervace, itineráře a upozornění pro cestující. Nabízíme také možnosti omezené pouze na mobilní zařízení, například speciální ceny hotelů a možnosti využití pozemní přepravy.
Manažeři cestování a tvůrci mají přehled o rezervacích jednotlivých cestujících a mohou spravovat itineráře na cestách. Pomocí dvou klepnutí v aplikaci mohou schvalovat nebo zamítat cesty a pomocí funkce Vyhledání cestujících sledovat cestující po celém světě.
Pravidla a schvalování
Usnadňujeme vám správu cestovních pravidel a schvalování cest díky rychlému prohlížení itinerářů zaměstnanců ze všech rezervačních kanálů. Pravidla cestování a schvalovací proces jsou viditelné, automatizované a integrované do platformy, aby měli cestující zaměstnanci při tvorbě rezervací k dispozici snadno srozumitelné vizuální pokyny, které jim pomohou dodržet nastavená pravidla.
Řešení Egencia umožnilo travel managerovi společnosti Nasdaq podpořit nové firemní cestovní zásady a cestující při rezervaci snadno navést k volbám, které zásady splňují. Schopnost upravit páky zásad podle potřeby umožnila společnosti rychle reagovat na trendy a příležitosti ke snížení nákladů. Společnost také zavedla postup pro předběžné schválení cesty.
Řízení cestovních rizik
Cestovní bezpečnostní rizika způsobená nepříznivým počasím, stávkami pracovníků nebo politickými událostmi existují všude a mohou se vyskytnout kdykoli. Proto naši zákazníci přikládají velkou důležitost řešení řízení cestovních rizik, které zjišťuje aktuální informace a zajišťuje jasnou a věcnou komunikaci, sledování cestujících a lékařské a bezpečnostní asistenční služby.
Cestování do některých destinací může pro vaši společnost představovat nepřijatelné riziko a můžete ho podle potřeby omezit. Každý den zasíláme manažerům cestování upozornění a informujeme je o jakýchkoli neočekávaných událostech zasíláním zvláštních upozornění, která obsahují seznam postižených cestujících. Manažeři cestování si v případě nouze mohou stáhnout seznam cestujících také z aplikace Vyhledání cestujících, přes internet nebo aplikaci.
V případě klientů, kteří potřebují vyšší úroveň podpory, pokud jde o správu cestovních rizik, spolupracujeme také s řadou poskytovatelů řízení rizik.
Síť dodavatelů
Náš rozsáhlý inventář čerpá ze široké sítě globálního distribučního systému (GDS) včetně nízkonákladových přepravců, železničních dopravců a mnoha možností hotelového ubytování. Tento přístup je klíčový pro zajištění toho, co naši zákazníci chtějí: Možnost výběru z adekvátních cestovních možností po celém světě.
Je skvělé, když si při rezervaci cesty můžete vybírat z obrovského množství nabídek. Ale ze zkušeností s obsluhováním firemních zákazníků víme, že pro zkrácení času stráveného tvorbou rezervace je nejlepší nabídnout co nejrychleji adekvátní a preferované ceny.
Inventář společnosti Egencia zahrnuje přes 500 000 hotelů. U více než 35 000 z nich nabízíme upřednostňované ceny Egencia, které zahrnují snídani, Wi-Fi a parkování a další doplňky a služby – to vše výhradně pro cestující na služební cestě. Uznáváme také ocenění Top 100 corporate hotel, které se každoročně uděluje hotelům s globálně nejlepším zaměřením na zákazníka.
Kromě hotelů jsme posledních 20 let budovali vztahy s dodavateli, kteří pokrývají více než 30 000 měst ve více než 200 zemích a zprostředkovávají kompletní péči o cestující.
Doporučujeme
Potřebujete lepší řešení managementu cestování?
Rádi vám pomůžeme.