

Řešení platformy pro služební cesty
Následujte nejlepšího. Jedna platforma. Jedno řešení pro všechny potřeby vašeho firemního cestování.

Průkopník v oblasti cestovních technologií.
Egencia proklestila cestu všem firemním cestovním agenturám, které převzaly její principy. Naše technologické inovace přinášejí snadno uchopitelná a pro uživatele pohodlná řešení pro cestující na pracovní cestě i pro cestu samotnou.
Neustále hledáme nové a další inovace v oblasti služebních cest, aby firemní cestování přinášelo zúčastněným ty nejlepší možné dojmy. Využíváme k tomu:
- síť dodavatelů, která kromě letecké, železniční a automobilové dopravy a ubytování zajišťuje i doplňkové služby, které jsou na služebních cestách zapotřebí (salonky, Wi-Fi, informace o destinaci).
- Software pro služební cesty, který podporuje váš cestovní program a pomáhá vám šetřit čas při vykazování cestovních výdajů.
- Prediktivní analytika, díky které zajišťujeme vám a vašim cestujícím zaměstnancům ty nejlepší cestovní možnosti.
- Oddělení služeb zákazníkům vylepšené o umělou inteligenci.
- Vícekanálová platforma, která se přizpůsobuje vašemu stylu práce – můžete s rezervací začít na jednom zařízení a dokončit ji později na jiném.
Úspory nákladů a analytické nástroje
Přestaňte trávit hodiny konsolidací dat z různých tabulek. Těžkou práci děláme za vás a centralizujeme data z vašeho cestovního programu – online i offline – na naší platformě, abyste k nim měli snadný přístup na jednom místě.
Toto robustní řešení přináší analytické informace přímo z naší platformy. Místo spoléhání na nástroje od různých dodavatelů využíváme centralizovaný přístup, který vám šetří čas, umožňuje prohlížení dynamických vizuálních sestav o efektivitě vašeho cestovního programu a pomáhá vám najít potenciální úspory.

Mobilní aplikace Egencia
Naše špičkové mobilní technologie poskytují robustní funkce každému uživateli: cestujícím, schvalujícím osobám, cestovním asistentům i manažerům cestování. Naši aplikaci neustále aktualizujeme a vylepšujeme, abychom cestujícím zajistili ty nejlepší rezervace, itineráře a upozornění pro cestující. Nabízíme také možnosti omezené pouze na mobilní zařízení, například speciální ceny hotelů a možnosti využití pozemní přepravy.
Manažeři cestování a tvůrci mají přehled o rezervacích jednotlivých cestujících a mohou spravovat itineráře na cestách. Pomocí dvou klepnutí v aplikaci mohou schvalovat nebo zamítat cesty a pomocí funkce Vyhledání cestujících sledovat cestující po celém světě.


Pravidla a schvalování
Usnadňujeme vám správu cestovních pravidel a schvalování cest díky rychlému prohlížení itinerářů zaměstnanců ze všech rezervačních kanálů. Pravidla cestování a schvalovací proces jsou viditelné, automatizované a integrované do platformy, aby měli cestující zaměstnanci při tvorbě rezervací k dispozici snadno srozumitelné vizuální pokyny, které jim pomohou dodržet nastavená pravidla.
Jedním ze zákazníků, jimž naše platforma pomohla, je společnost Alexander Mann, která dosáhla více než 87procentního dodržování pravidel. Díky lepší viditelnosti pravidel pro cestování a schvalování a díky samoobslužným funkcím mohou manažeři cestování ze společnosti Alexander Mann efektivně vykazovat cestovní náklady, odhalovat nedodržování pravidel a sledovat chování cestujících. Když se pravidla změní, lze je okamžitě odeslat k rezervacím provedeným online, offline a přes aplikaci, aby měli cestující zaměstnanci této společnosti vždy úplný přehled o jejích pravidlech pro cestování.
Řízení cestovních rizik
Cestovní bezpečnostní rizika způsobená nepříznivým počasím, stávkami pracovníků nebo politickými událostmi existují všude a mohou se vyskytnout kdykoli. Proto naši zákazníci přikládají velkou důležitost řešení řízení cestovních rizik, které zjišťuje aktuální informace a zajišťuje jasnou a věcnou komunikaci, sledování cestujících a lékařské a bezpečnostní asistenční služby.
Cestování do některých destinací může pro vaši společnost představovat nepřijatelné riziko a můžete ho podle potřeby omezit. Každý den zasíláme manažerům cestování upozornění a informujeme je o jakýchkoli neočekávaných událostech zasíláním zvláštních upozornění, která obsahují seznam postižených cestujících. Manažeři cestování si v případě nouze mohou stáhnout seznam cestujících také z aplikace Vyhledání cestujících, přes internet nebo aplikaci.
V případě klientů, kteří potřebují vyšší úroveň podpory, pokud jde o správu cestovních rizik, spolupracujeme také s řadou poskytovatelů řízení rizik.


Síť dodavatelů
Náš rozsáhlý inventář čerpá ze široké sítě globálního distribučního systému (GDS) včetně nízkonákladových přepravců, železničních dopravců a mnoha možností hotelového ubytování. Tento přístup je klíčový pro zajištění toho, co naši zákazníci chtějí: Možnost výběru z adekvátních cestovních možností po celém světě.
Je skvělé, když si při rezervaci cesty můžete vybírat z obrovského množství nabídek. Ale ze zkušeností s obsluhováním firemních zákazníků víme, že pro zkrácení času stráveného tvorbou rezervace je nejlepší nabídnout co nejrychleji adekvátní a preferované ceny.
Inventář společnosti Egencia zahrnuje přes 500 000 hotelů. U více než 35 000 z nich nabízíme upřednostňované ceny Egencia, které zahrnují snídani, Wi-Fi a parkování a další doplňky a služby – to vše výhradně pro cestující na služební cestě. Uznáváme také ocenění Top 100 corporate hotel, které se každoročně uděluje hotelům s globálně nejlepším zaměřením na zákazníka.
Kromě hotelů jsme posledních 20 let budovali vztahy s dodavateli, kteří pokrývají více než 30 000 měst ve více než 200 zemích a zprostředkovávají kompletní péči o cestující.
Doporučujeme
Potřebujete lepší řešení managementu cestování?
Rádi vám pomůžeme.