

Centrum služebních cest
Základní materiály, které vám pomohou plánovat a řídit firemní cestování.

Kontaktování oddělení péče o zákazníky
- Je-li váš odjezd nebo odlet za více než 72 hodin, kontaktujte oddělení péče o zákazníky prostřednictvím e-mailu.
- Když kontaktujete oddělení péče o zákazníky, zůstaňte na telefonu a nezavěšujte. Váš hovor vždy přijmeme.
- Na obecné dotazy, například ke kontrole dostupnosti nebo cen, využijte raději online rezervační nástroj nebo mobilní aplikaci.
- Aby nedošlo k duplicitním dotazům, neodesílejte následné e-maily poté, co jste odeslali prvotní požadavek.
Použijte rezervační nástroj Egencia nebo přímo mobilní aplikaci
- Prohlédněte si profil osoby, která vytvořila rezervaci, a zkontrolujte, zda je aktuální (jméno podle cestovního pasu, telefonní kontakt, věrnostní karta atd.)
- Uplatněte kredity od leteckých společností online (pouze Severní Amerika)
- Rezervujte novou cestu online
- Upravte nebo zrušte cestu online – zde najdete popis, jak zrušit cestu online
- Navštivte portál Egencia Travel Advisor, kde najdete aktuální informace týkající se požadavků pro vstup do země, testů na COVID a povinného nošení roušek
Máte-li další otázky, podívejte se do části Časté dotazy.


Mobilní aplikace Egencia
Mobilní aplikace Egencia poskytuje informace, které cestující na pracovní cestě, tvůrci cesty, schvalující osoby a manažeři cestování potřebují, a to s efektivní a flexibilní možností tvorby rezervací, správy a prohlížení služebních cest.
Zůstaňte během cesty ve spojení a užívejte si exkluzivních výhod, které jsou k dispozici pouze v mobilní aplikaci Egencia.
Jak rezervovat firemní cestování se společností Egencia
- Jak postupovat při prvním přihlášení k webu Egencia, když chcete provádět rezervace pro služební cestu?
- Jak získat uživatelské jméno a heslo?
- Jak do profilu pro služební cesty přidat nebo v něm upravit údaje týkající se členství ve věrnostním programu, jako jsou preferovaná sedadla a typ stravy, číslo pasu, číslo mobilního telefonu, kontaktní údaje pro případ nouze a čísla vašich věrnostních karet?
- Stáhněte si mobilní aplikaci Egencia pro iOS nebo Android. Uvidíte, že rezervace a správa služebních cest je jednoduchá a intuitivní.
- Jak rezervovat letenky, vybírat sedadla a zobrazovat informace o zavazadlech?
- Jak na webu Egencia využít kredity od leteckých společností , které jste získali náhradou za změněné nebo zrušené lety?
- Jak rezervovat hotely a přidávat nebo aktualizovat informace o větnostním programu hotelů?
- Kde najít informace o požadavcích na víza a pasy? (Pouze v regionu EMEA)
- Kde najít informace o omezení cestování?


Správa služebních cest
- Jak provést online odbavení letu?
- Jak změnit nebo zrušit rezervaci letu?
- Jak změnit nebo zrušit rezervaci hotelu?
- Jak zrušit cestu – včetně letenek a jízdenek, hotelu nebo autopůjčovny – online nebo v mobilní aplikaci?
Návrat domů
- Kde si lze na webu Egencia zobrazit stvrzenky a faktury ze služební cesty, jež usnadňují vykazování cestovních výdajů?
- Jak lze využít program AirHelp (pokud je do něj vaše společnost zaregistrovaná), který umožňuje získat kompenzaci za zpožděné nebo zrušené lety v rámci služební cesty?


Potřebujete další podporu při organizaci své služební cesty? Egencia vám poradí.
- Přihlaste se do centra nápovědy na webu Egencia nebo využijte rychlou podporu v naší online chatové službě
- Máte-li zájem o odborné poradenství z oblasti firemního cestování, můžete se zaregistrovat na některé z našich virtuálních školení.
- Podívejte se na videa, která nabízejí pomoc ohledně různých témat z oblasti firemního cestování.
Stále nemůžete najít, co jste hledali?
Pokud vaše společnost využívá web Egencia a chcete kontaktovat podporu Egencia, ale nedaří se vám přihlásit, klikněte sem a budete přesměrováni na stránku podpory.
