Jak vám můžeme pomoci?
Abychom vám mohli pomoci co nejrychleji, přihlaste se prosím a zobrazí se vám správné kontaktní údaje pro podporu určenou vaší firmě. Můžete nám zavolat také přímo z aplikace nebo nám poslat e-mail.
Pokud se přihlašujete poprvé, otevřete si přihlašovací stránku zadejte svůj pracovní e-mail a klikněte na volbu Zapomněli jste uživatelské jméno a/nebo heslo. Poté obdržíte e-mail s odkazem na resetování hesla. Pokud vaše společnost používá jednotné přihlašování, takže při přihlášení na web Egencia nemusíte zadávat heslo, požádejte svého manažera cestování o odkaz, který potřebujete k přístupu na web Egencia.
Co dělat v případě, že zapomenete své uživatelské jméno nebo heslo? Nevadí! Otevřete si přihlašovací stránku zadejte svůj pracovní e-mail a klikněte na volbu Zapomněli jste uživatelské jméno a/nebo heslo. Poté obdržíte e-mail s odkazem na resetování hesla.
Abychom vám mohli pomoci co nejrychleji, log inpřihlaste se prosím a zobrazí se vám správné kontaktní údaje pro podporu určenou vaší firmě. Můžete nám zavolat také přímo z aplikace.
Navštivte Centrum dokumentace, kde najdete návody, jak rezervovat cestovní služby na počítači i na mobilním zařízení a jak využívat služby společnosti Egencia co nejefektivněji.
Kontaktujte prosím naše specialisty, kteří vám poradí, zda je Egencia vhodná pro vaše potřeby. Vyplňte tento formulář a náš specialista vás bude kontaktovat do 2 pracovních dnů.
Chcete-li kontaktovat naše tiskové oddělení, pošlete e-mail na adresu EgenciaPublicRelations@expedia.com. Pokud máte zájem o naše nejnovější tiskové zprávy, navštivte prosím naše tiskové centrum.

Stále nemůžete najít, co jste hledali?
Pokud vaše společnost využívá web Egencia a chcete kontaktovat podporu Egencia, ale nedaří se vám přihlásit, klikněte sem a budete přesměrováni na stránku podpory.