Implementace moderního programu zajišťování služebních cest

Egencia pomáhá společnostem po celém světě s implementací a uvedením moderního programu zajišťování služebních cest, a to již do 30 dnů, čímž ušetříte cenný čas a peníze. Jsme odhodláni pomáhat svým klientům vybudovat a udržovat nejlepší možné programy na trhu.

Vstříc úspěchu

Aktivní školení a vzdělávání je klíčem k dosažení okamžitého a rozsáhlého osvojení si nových cestovních programů se společností Egencia. Account manažeři Egencia a specializovaný realizační tým mohou připravit a vyškolit cestovní organizátory klientů a vzdělat jejich cestující, aby byla zajištěno úspěšné spuštění programu. Egencia se může pochlubit průměrným využiváním on-line programu ve výši 82% a průměrným dodržováním cestovní politiky na úrovni 90%.

Rovnice úspor v obchodním cestování

Klientům Egencia se okamžitě sníží náklady na služební cesty, jakmile dojde ke snížení počtu rezervací přes cestovní agenty a s nimi spojených nákladů a získáním přístupu do rozsáhlého inventáře cestovních možností Egencia.  Nové efektivní funkce a okamžitý přístup k cestovním údajům (náhledy do změn v cestovních výdajích, dále pak k cestujícím, kteří nedodržují cestovní politiku a možnostem ke sjednání speciálních cen) od společnosti Egencia neustále podporují dodatečné úspory našich klientů. Typický klient Egencia po implementaci programu zaznamená  10-15% úspory z celkových nákladů* .

*Zdroj:  Srovnávací analýza 50 zákazníků Egencia z roku 2012 (cestovní náklady a úspory na poplatcích)

Jsme odhodláni pomáhat svým klientům vybudovat a udržovat nejlepší možné programy zajišťování služebních cest na trhu.

Příklad implementace Egencia

Zahájení

Představení realizačního manažera a account manažera Egencia. Diskuze o zásadách cestovní politiky, reportech, údajích v profilu, sjednaných smlouvách s leteckými společnostmi/hotely.

Shromažďování

Klient od zahájení shromažďuje a potvrzuje údaje/obsah pro všechny dotyčné země; a zasílá je společnosti Egencia.

Konfigurace
Egencia konfiguruje program v souladu s cestovní politikou a nahrává profily. Začínají každotýdenní rozhovory s klienty za účelem prodiskutování jakýchkoli připomínek.

Kontrola

Egencia a cestovní manažer kontrolují konfiguraci stránek a proces provádění rezervací.

Komunikace
Cestovní manažer zasílá všem cestujícím sdělení o změnách a rezervuje data a časy školení

Školení

Školení přímo na místě klienta nebo on-line je následováno e-mailem, který poskytuje podpůrnou dokumentaci

Zkoušení
Vyzkoušejte funkčnosti on-line postupů.

Začněte!

Připraveni na Egencia?
Zavolejte nám:
+420 234 094 114
Kotaktujte náš obchodní tým
Více o nás: